rupe2nye sudah di pertengahan malam aku kat depan biawak (monitor) nih.
bukak bende alah ni jap. ape yg aku leh buat. taip la sikit2 ye dak.. ini jelaa kawan aku yg ade waktu camni,. lain2 tu da balik sebab nak koje. excited nak menulis kot - kate ade sorang minah tu, x tau laa.. ataupun hanya hangat2 najis ayam.. aku pon x tau. setelah penat mengadap buku panduan menjadi orang kerajaan.. baik aku menenangkan jiwa disini. tapi x mendatangkan output yang ilmiah pada audience.. ibarat macam goreng telur mata dan makan sorang2. takde content... kalo apis detroit ni, da kene mara aku nih. adeh.. xpe2 harini aku nak kasi sikit input pada anda semua. ianyanya berupa resepi untuk menggoreng telor dadar. harap siape2 yang x reti bole mencuba resepi hebat nih ok!

mari kita bermula!!!

1st sekali sediakan telur ayam. x kisah ayam serama atau ayam bapak yakni vespa jobot. kemudian sedikit bawang. dan juga garam secukup perasaan. minyak pon kene ade laa brader.. nak goreng ape x de minyak ??

ok. lepas tu mari kita ke proses seterusnya. panaskan minyak, campurkan telur, bawang dan sedikit garam di dalam satu mangkuk. kemudian dah panas kan minyak tu?? ape lagi.. masukkan laa bahan tu. kepada yang baru menceburi bidang masakan ni.. jgn takut dengan percikan minyak itu.. anda boleh buat yang terbaik ok!!! kuatkan semangat anda.. kemudian tunggu kejap dalam seminit lebih.. palingkan telur itu... sampailah ianya berwarna keemas-emasan. kemudian siaplah sebuah karya yakni masakan yang sangat berguna untuk diisi pada perut2 yang kekosongan. kepada yang di bawah umur, pastikan anda mendapat advise dari ibu bapa ye.

jadinye. moga kita bertemu di lain hari.. harap anda berpuas hati dengan pengajaran tadi ye. harap maaf jika tersalah kata dan menjadi hipokrit terhadap diri sendiri... ini lah ape yang benak aku pikir skang,,, sambil ade minah tu dok kaco2 aku... haiyaa.. aku rimas laa ngn ko !!!!

Playlist sewaktu berlangsungnya penulisan agung ini :
Dropkick Murphy - Tessie
Beerzone - Running Riot (cocksparrer cover)

Comeback Kid - wake the dead
Iron Maiden - ape tah tajuknye

Slayer - Skeleton Christ
Chick Korea - Illusion