"bang, saya nak tanye sikit laa pasal art n design ni"(sambil digaru2kan belakang kepalanya)..

aku pulak buat2 hero dan buat2 tau laa menggoreng setiap persoalan itu. dengan jayanya telah meyakinkan seorang budak merangkap adik kepada member aku. mungkin banyak informasi yang die dapat hari tu gamaknye. dari selalu dapat trick2 baru main skate, ataupun menggelecek bola, hari itu mungkin beliau telahpun mendapat introduction serba sedikit tentang ape yang nak dilaluinye kelak...

tapi ape kene mengena dengan aku ?? sedang dok membelek2 bende alah blogspot nih... haha.. aku rupenye baru nak memulai perbuatan menulis ini. kirenye ade persamaan antara ape yang berlaku kat aku sekarang dengan ape yang budak tu pikir waktu tu. iaitu PERSOALAN... aku sekarang ni mempersoalkan macamane nak gune bende nih.tapi bezanya, aku nak garu kepala dan tanye siape??? tanye engkau?? kau dah bangun ke time ni?? ko ade baca ke time ni?? ko paham ke soalan aku ?? adeh.. rasenye macam tidak berilmu pulak aku nih. otak makin tidak cerdas berfikir, sebabnye masih dalam mood pagi yang inginkan bantal serta selimut..

baiklah. setakat ni jelaa dulu. aku nak habiskan mase explore perkara duniawi ni... macam ade kegunaan di hari muka nnt.. harapnye..



audio yang sedang berkumandang :
* Rush - Tom Sawyer
* Anti Nowhere League - Long Live Punk