Theeehehehehhehehe....

rase besalah pulak rasenye dengan pembaca2 blog aku yang hampir setahun jagung menunggu entri baru di laman ini.. Untuk pengetahuan kome, aku sangat bosan menulis di sini lagi kerana aku tak mendapat ape2 pulangan mahupun sedikit wang bantuan BR1M. Jadi, aku buat keputusan yang betul dengan hanya berehat dan bertandang di pusat2 memancing berhampiran.

OK~ (merujuk pada tajuk entri)
Manusia2 yang paling outstanding pernah wujud dalam akaun facebook aku. Berdasarkan pemerhatian dan sedikit sumbangan dari penerima anugerah ini, maka aku bersemangat kembali untuk mengharungi arena ini. Kriteria berdasarkan bertapa terujanya aku untuk membaca setiap wall post dari rakan2 facebook aku ini baik yang hampeh mahupun yang handal. Harap maaf tiadanya aku akan akaun twitter kerana ianya saaaakkkk!! Misal kata suatu hari aku terpilih menjadi kepala desa, kan ku berikan anugerah terhadap manusia2 outstanding ini dan akan dihebahkan di mata umum melalui media2 mainstream dan juga blog2 pembangkang. Ok mari kita lihat siapa yang mendapat anugerah ini.. yeahhhhh


Anton Manja :
Yeahhh.. kenapa anda outstanding di mata saya?? kerana anda adalah manusia paling berani, jitu, kental, riang ria dan aku akan sentiasa senyum dan gembira membaca status kau. sumpah ini bukan anasir2 sarcasm.. aku betul2 suke dengan kejujuran diri kau. Harap kau kekal dengan imej bersahaja ini dan tolong jangan lupakan rakyat jika kau diangkat menjadi wakil rakyat nanti! 
>>tahap outstanding = KAGUM

" RAMAI ORANG KATA STRAIGHT EDGE ADALAH TREND..BAGI AKU IANYA BUKAN TREND!TETAPI,KALAU BETUL LA IANYA MENJADI TREND,ITU ADALAH TREND YG POSITIF DAN SANGAT BAGUS!CUMA KALAU ADA YG MENJADI STRAIGHT EDGE SEMATA-MATA NAK NAMPAK COOL DEPAN AWEK-AWEK TAK GUNA JUGAK..KONONNYA SIHAT/POSITIF TAPI GILA PANTAT!AKU TAPAK JUGAK MUKA KAU NANTI...YG PALING PASTI IALAH ROCK N ROLL TIDAK PERNAH MENJADI TREND! IANYA ADALAH....LU PIKIR LAH SENDIRI !!! "

Asyraf Ramli :
Tiada unsur2 buyers atau budaya rasuah disini. Yang pastinya mamat ni seringkali mengeluarkan statement2 yang ilmiah, informatif dan kekadang memberi sedikit tekanan di pihak berwajib. setiap kali nama beliau muncul di facebook, mesti ada isu besar yang melanda malaysia atau setidak2 nya beliau memberi kesedaran pada kau
>>tahap outstanding = COOL

"pemimpin itu asalnya adalah seorang rakyat. zalimnya seorang pemimpin 

disebabkan zalimnya seorang rakyat, begitu juta sebaliknya. sekian."

Faizah Mohd :
Ini yang dinamakan cinta agung. Kenapa?? kerana beliau sangat2 bercinta.. dan aku sangat merasakan yang mereka ini bercinta.. tiada siapa yang bercinta sehebat ini. malah man taiping pun kalah dengan beliau. Ajijah.. aku bagi kau A++ siap ada tapak 
>>tahap outstanding = LOVE

"bergaya sungguh suami ku ;p"

Auta Autistik :
Huh.... ini ialah perkara yang sering ditunggu2... aku suka membaca falsafahnya... walaupun aku kekadang tiada memahami isi terkandung, tetapi aku hanyalah si bodoh yang kagum dengan bahasa2 si penipu ini.... Aku sering terfikir untuk menjadi manusia ini.. tetapi apa kan daya aku hanya ada bantal empuk dan selimut tebal
>>tahap outstanding = LIKE A SIR

"Ave! I am the bringer of scorn."

Mezuwa Jai :
Pendakwah... yaa pendakwah.... jangan laa kau orang takut sepertimana kau sedang bermain takraw di waktu senja dan tiba2 lenyap di dalam longkang pabila melihat sekumpulan tabligh.. tenang.. terima dan coba hayati kata2 dakwah kawan2 kamu. 
>>tahap outstanding = ALHAMDULILLAH 

"Kita nak wat ape pun kat dunia ni buat la..jnji hati kita igat pada akhirat..bkn igt dunia.."


Yanie Ilani :
Errrrr.... ini mungkin salah satu selebriti yang wujud dalam firndlist aku.. atau setidak2 nya beliau ini mungkin reporter ataupun facebook menjadi sebahagian dari organ badannya.. amik contoh sains nya begini lah.
- mata melihat - masuk ke otak (digest) - pergi ke hati - post di facebook.. kah kah kah
>>tahap outstanding = SAYA MEMPUNYAI 800 HELAI BULU HIDUNG!!

"otw to sg petani ;)"


Razif Salleh :
Kekerapan purata appear pada facebook setiap hari ialah 342 pos rasanya. Topik lebih berkisar pada kehidupan peribadi yang sentiasa beeessssttt dan bertapa awesome nya menjadi saya.. anda tahu saya adalah gaban yang datang menyelamatkan anda?? anda tau ?????
>>tahap outstanding = KALAU CHUCK NORRIS COOL??? SAYA NI LEBIH LAGI 

"time tOo keluarkn pelOohh....rini nak MAIN ape eak...?"

Mas Combat :
WOW!!!! ini lah profile yang tak sah kalau aku tak perhati selalu.. setiap pos nya membuatkan hatiku gembira... menari lalalalalaaaa..... melihat bagaimana beliau tenang mengawal emosi dan selesaikan masalah dengan hanya pos di facebook. bayangkan setiap inci masalahnya dikongsi bersama 6000 rakannya? waah!! ini sudah tahap selebriti juga nih! kalau 12 orang seperti ini benar2 wujud dalam dunia aku, lantas aku mengambil cuti tahunan hanya untuk merujuk pos2 hebat dari anda.. 
>>tahap outstanding = BEST REGARDS.... BEST REGARDSSSS

""Memaafkan lebih baik dari berdendam."
Perlu ke maafkan orang yang memfitnah kita tentang maruah diri & sumber rezeki kita?"

Bunga Kantan :
OK ini last.. kome semua bole tarik napas panjang2. hehehe... ini pulak salah satu profile yang.... ye buatkan aku tidur lena, lawaskan berak aku dan menambah tahi kuku aku. pos2 yang berkelakuan matang, rendah diri, pecinta agung, rasional dan tulus murni. yeahhhh!! tak terkata aku tahap awesomenye beliau ini.. aku tak terkata dah.. ok bye bye aku nak gi berak!!!! 
>>tahap outstanding = URGHH URGHHHH

"Setiap brg hadiah org bg time kahwin semua aku guna sekali je pastu terus golll. Pastu suami sound..." You brg apa pun pki semua rosak... 

Selamba jer aku jwb...." I klu barang murah2 xberjenama mmg i xreti jaga..." ;D"