Berkat selawat...

apehal korang dah jarang nak jenguk sini?? dah bosan dengan hasil tulisan aku yang hebat2 belaka ni ka???

AAAHHH!!!! perseten laa semuanya... sebab kali ni aku rasa aku nak reveal kat kamu semua kenapa setiap penulisan aku ada tajuk2 lagu di bawah ini yakni lagu yang sedang aku dengar sewaktu proses menaip ini....

nampak gayanya enjin yang telah lama sejuk agak susah nak panas.... begini laa aku rasakan sekaran.... tumpul...... hambar........ lahanat...... dan macam sial!

ok.... playlist yg aku sertakan tu biasanya lagu2 random yg ada dalam simpanan storage cakera keras yang semakin keras semakin enak itu.... menggunakan platform winamp versi berapa tah.... aku gagah mencuri headfon kepunyaan syarikat.. dan mendengar dakyah2 musik yang melalaikan itu.. aku sedar... tapi bak kata adik pilah (budak thrasher lepak bb tu) "bondo yang tuhan larang tu laa sodap,... tak cayo ekau buek laa bondo2 yang tuhan larang.. semuonyo sodap2 belako." *kredit to adik pilah ya...

sebanyak lebih dari 1500 lagu aku tempatkan dalam cakera MANTAP itu.... kebanyakannya lagu2 yang susah anda nak dengar di hot fm, sinar fm dan radio cilipadi buatan kamal reza dan linda razwillll... selagi trend dan moden sesebuah lagu itu selagi aku tak mempedulikannya.. selagi aku jelek dengan kerenah si trendy yang aku sendiri pon tergolong dalam trendy itu.. tahi lah!!!

what's you favourite music??? "ooh... i ni universal... layan semua lagu...." kepala bapak kau laa layan semua lagu.... jangan nak berdalih laa,.. aku suruh dengar lagu john farnham baru nak terpinga2 tak tahu dan kata tak sedap. lepastu konon2 macam musician dengan baju band rolling stone gambau lidah atau pink floyd lambang segitiga... ape kau ni??? sempoi ke pakai lambang tu tanpa tahu dan dengar??? setahu aku syaitan je reti pakai2 bende2 tu..

haih.. ok laa ok laa.... aku ni meroyan tak tentu pasal apesal kan... ni nak begitahu korang semua... aku ni sebenarnya dibesarkan dengan lagu2 nasyid dan ketuhanan.. dan sampai sekarang aku masih mendengar... playlist yg aku letak bawah tu semua propaganda duniawi untuk mengaburi mata korang je... aku nak nampak cool dan sempoi supaya orang kenal aku sebagai seorang yang hebat seperti herman tino dan rano karno.. itu aje niat aku...

kalau siapa2 yang rasa bersalah dengan ape yg aku buat ni.. sila email pada jururawat yang bertugas dan dapatkan khidmat nasihat pakar fisioterapi ye


-respect walk-

Playlist :

Rush - something for nothing
Iron maiden - out of the shadow
folk song - Flower of scotland
rush - bastille day
koffin kanser - paralyzed mind
koffin kanser - soul new agenda